LAGI GAMBAR BOKTI SAYFOOL BERSUMPAH DEPAN KAABAH!

Posted by Prof. Era Pasca 6 341 comments
iskiskisk sedeh nye aku tengok gambar sayfool nih... ishishish.. kirenya berjaya lah sayfool naak meraih simpati orang ramai terhadap dia... mesti korang semua terutama MELAYU yang bersimpati dengan sayfool nih bile nengok gambar dia kat MEKAH... 

bukan semua MELAYU yang mampu g sana... ada yang kerja 40 tahun pun masih tak mampu ke sana... Ini tak kerja, ada kes Makamah, bontot lobos, spendar tak reti basuh pun berjaya g sana... ishishish SIMPATI nya.... ishishish

Ingat senang ke nak bawak SLR sebijik, sambil bertawaf? bukan ringar beb.. Handset pun orang malas bawak bile g buat ibadat, ini nak bawak SLR.. ishishish tapi mungkin orang len bawakkan... Itu pun kene bersimpati gak... Aku nengok masa SULTAN KELANTAN g buat Haji kelmarin tak jumpa lagi gambar baginda di sana, berlatar belakangkan Kaabah, kalau dalam hotel tu standet la, tapi Sayfool nih orang simpati kat dia, SLR pun orang bawakan.. ishishish

anyway aku sedih dan bersimpati nih takleh nak nolis banyak2 korang ke blog IKUTSUKAAKU la membaca... ishishish
Comments
6 Comments
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...