Ceramah Panglima Ludah semalam di hadiri 2500 orang Sahaja

Posted by Prof. Era Pasca 2 341 comments
#TumbangBN #KOBN
Wartawan +kuasa rakyat @ +Era Pasca


Tak cukup dengan ceramah, disertakan juga hiburan "live band" dari kumpulan ntah apa ntah, aku pun tak taw namanya. Nampak yg menyanyi tu Yabang, vokalis Jinbara. Ada awek cun jugak nyanyi kat pentas... Ni nak ceramah ke buat konsert?!

UMNO & BN telah menganjurkan siri ceramah "Kembara Anak Muda Sayangi Selangor" bertempat di seksyen 24 Shah Alam malam tadi. Oooohh, ceramah rupanya, ingatkan konsert.. 

Ceramah politik yg memperbodohkan rakyat + elemen hiburan maksiat lagi melalaikan, sambutan amatlah menggalakkan.. Lebih dari 25 orang hadir termasuk kanak kanak bawah 12 tahun (bukti gambar dibawah sekali budak lelaki pakai baju kaler oren bertopi hitam).. Tak percaya tanya Panglima Ludah kerana beliau salah seorang penceramah yg dijemput.

Ceramah UMNO versi baru ini turut menyediakan meehun goreng dan air botol secara percuma dan flyers yang gila bodoh tahap bertingkat tingkat diagih-agihkan oleh mereka sendiri. 

Kah kah kaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahh!!! Ada hati pulak tu nak RAMPAS Selangor masa PRU13 ni?!



COUNTDOWN JANGKA HAYAT UMNO BN
Comments
2 Comments
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...